THANK YOU’s

Wolfgang Albers, CEO, ComVista:

Eine Präsentation in Englisch zu halten und dabei zu überzeugen, ist mich deutlich schwieriger als in meiner Muttersprache Deutsch. Es geht nicht nur darum, die richtigen Sätze zu finden, sondern auch die  interkulturellen Aspekte mit einfließen zu lassen. Reema hat mir sehr geholfen, die richtige Botschaften zu formulieren und die Inhalte entlang eines Roten Fadens aufzubauen. Das ist ein echter Mehrwert, den sie hier bietet. Ich kann Sie jederzeit – auch für komplexere Fragestellungen – empfehlen.

Monique Teichert, Berlin:

Just like to say thanks to you, Reema. It was really helpful to meet you at your workshop and talk to you. I think I got a lot out of it and correct somehow my direction, clear out my ideas and feel more comfortable in my freelance business. So thanks and see you 😉

Asia Szczesiak, Internal Communications Specialist, Groupon Poland:

I highly recommend Reema. She is very professional and motivates you to improve because of her strongly developed communication skills.

She tries to focus on your needs and knows which ways of learning are the best for you. She uses very interesting material related to your own life.

Very friendly and helpful. I can rely on her every time.

Iwona Kowalczyk, Interior Design Consultant (Berlin, Germany):

Bevor ich darauf eingehe warum ich den Unterricht mit Reema toll finde, schreibe ich ein Paar Worte über mich. Ich bin ganz sicher nicht mehr im Schulalter, super ungeduldig und leide unter ständigem Zeitmangel. Englisch ist meine dritte Fremdsprache, meine Muttersprache ist noch eine ganz andere als Deutsch.
Gerade die Art Unterricht von Reema passt mir sehr gut. Ist nicht langweilig. Sie konzentriert sich nicht auf ein stures Programm, ist sehr spontan und voller Ideen. Nach jeder Stunde Unterricht bleibt etwas hängen ohne viel zu üben. Weil mit der Zeit bei mir, das habe ich ja schon erwähnt, ist es immer etwas knapp….

Bastien Mary:

It was a very interesting workshop with Reema. She gave me very good advice about how to improve my business pitch and the way I present it. I would recommend working with her!

Anna | Architect, Hamburg:

Reema chose the topics exactly for that what’s most important for me and interesting as well. She matched the program precisely to my needs. She picked all mistakes up and corrected them in a way which helps to remember. I enjoyed the whole learning process and was waiting impatiently for each next meeting.